Goodgame Fashion
Při pohledu do minulosti a následném přeorientování k současným trendům je vidět ohromný rozdíl. Před dvaceti lety se stávala středem společenského dění ulice, kde se děti a potažmo i dospělí setkávali s vidinou nějaké té zábavy. A bylo jedno, zda na pořadu dne bylo hraní fotbalu, vybíjené či předstírání nějaké té činnosti. Jak šel čas, značná část zábavy se začala stěhovat na obrazovky monitorů, což je stále více a více stoupající trend. Za ním dozajista stojí i nemalá aktivita vývojářských studií, která nám nabízejí stovky, jestli ne tisíce online her. Stát se tak doslova můžeme kýmkoliv. Fantazii se meze nekladou a to si uvědomili i u Goodgame studia.
V jejich podání můžeme zavítat do mnohých lokalit, z nichž se jedna nachází v kuloárech obchodního domu. Zde si právě otevíráme svůj vlastní módní salón. Prosadit novou značku není nic snadného a je potřeba nabídnout svým zákazníkům něco málo navíc. To ale v počátcích ani zdaleka není snadné, zvláště když jsou naše finanční možnosti značně omezené. Ale sen je sen a nesmí mu nic stát v cestě. Pronajmeme si tedy prostory, vybavíme základními stojany a regály. Jedna prodavačka, jedna šička a může se začít. Sice zpočátku nebude nabídka modelů nijak košatá, avšak důležité je začít prodávat. Spokojení zákazníci o svém objevu nového butiku řeknou známým a klientela se začíná rozrůstat.
A jak stoupají zisky, můžeme začít uvažovat o rozšiřování. V tuto chvíli je potřeba pořádně zvážit své možnosti. Přeci jen být nejlepší ve všem nejde a tak je potřeba trocha té specializace. Můžeme tak zaměřit své úsilí na oblečení a doplňky nechat zcela stranou. Ale je tu i možnost namixovat sortiment s vícero druhů tovaru. Postupně můžeme zaměstnávat šičky, švece a zlatníka. Ty následně vyrábí dle zadaných návrhů. Hotové výrobky je však potřeba ještě výhodně prodat, k čemuž potřebujeme personál na prodejně. Zákazník za žádných okolností nesmí zdlouhavě čekat. To jej akorát odradí a již se nevrátí ani on, ani jeho známí. V Goodgame Fashion je prostě potřeba brát na zřetel všechny aspekty této branže a najít kompromis, díky němuž se s průměrného butiku dokážeme vyšplhat k luxusnímu módnímu salónu.